تخصص کاری:

  • هماهنگی بین اعضای تیم برای پیشبرد اهداف پروژه
  • مدیریت فرآیند تولید بازی‌های رایانه‌ای و محصولات مالتی مدیا
  • مهارت در برنامه نویسی به زبان‌های C, C++, C#
  • مهارت در برنامه نویسی شیدر ( HLSL, GLSL )
  • آشنایی با نحوه تهیه طرح‌های توجیهی ( proposal )
  • آشنایی با نرم افزار مدیریت پروژه
  • آشنایی به نرم افزار مدیریت منابع ( SVN, GIT )

 

سوابق کاری:

  • استودیو بازی سازی سورنا
  • استودیو بازی سازی پارسه
  • استودیو بازی سازی آوید

 

سوابق بازی‌سازی:

  • همکاری فنی در تولید و توسعه بازی موبایلی “هشت خوان” استودیو بازی‌سازی آوید
  • تولید بازی رایانه‌ای “جاده‌های نبرد” با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، استودیو پارسه
  • تولید و توسعه موتور بازیسازی کاملا بومی “SeganX” همراه با ویرایشگر ویژه موتور، استودیو پارسه
  • کارگردان فنی بازی رایانه‌ای “سیاوش”، شرکت سورنا پردازش آریا
  • تولید نرم افزار مالتی مدیای “سیمین”، شرکت دهکده اعداد پارس
  • تولید مجموعه نرم افزار مالتی مدیای سه بعدی “SeganMM”، دهکده اهداد پارس

 

بازی‌های ساخته شده:

  • هشت خوان (موبایل)
  • جاده های نبرد (PC)
  • سیاوش (PC)

 

سوابق داوری:

  • داور فنی ششمین دوره جشنواره بازی های رایانه ای تهران
  • داور فنی چهارمین دوره جشنواره بازی های رایانه ای تهران

 

افتخارات:

  • کسب دیپلم افتخار برای بازی هشت خوان از پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای
  • کسب نشان سرآمد از هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال برای بازی جاده های نبرد
  • کسب عنوان بهترین دستاورد فنی از سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای برای بازی جاده های نبرد
  • کسب عنوان بهترین بازی سال از ششمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال برای بازی سیاوش
  • کسب عنوان بهترین بازی از دیدگاه فنی از دومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای برای بازی سیاوش
  • کسب عنوان بهترین بازی سال از دومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای برای بازی سیاوش